همشهری آنلاین: دیدارهای دومین روز از نخستین هفته‌ رقابت‌های جام قهرمانان باشگاه‌های اروپا شامگاه چهارشنبه (23 شهریور) برگزار شدند. بایرن مونیخ آلمان با شکست ویارئال در کورس پیروزی باقی ماند و اینترمیلان ایتالیا با یک گل مغلوب مهمان ترک خود شد.

rafinia

بایرن مونیخ آلمان باز هم گل زد و گل نخورد. شاگردان یوپ هاینکس که با ۱۲ امتیاز از ۵ بازی بوندس‌لیگا و ۱۶ گل زده تنها یک گل دریافت کرده‌اند، شامگاه چهارشنبه (۱۴ سپتامبر/ ۲۳ شهریور) در نخستین حضور خود در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا ویار‌ئال اسپانیا را در خانه‌اش با دو گل شکست دادند؛ گل‌هایی که در دقایق ۷ و ۷۶ توسط تونی کروس و رافینیای برزیلی به ثمر رسیدند. رافینیا در نیمه‌ دوم به جای دانیل فان‌بویتن بلژیکی به میدان آمده بود.

به گزارش دویچه‌وله، بایرن مونیخ در میان نمایندگان آلمانی حاضر در رقابت‌های اروپایی تنها تیمی است که دیدار نخست فصل را با پیروزی پشت سر می‌گذارد. بورسیا دورتموند و بایر لورکوزن دیدارهای خود در شامگاه سه‌شنبه (۲۲ شهریور) را با تساوی و شکست به پایان برده بودند.

شکست تلخ اینتر

یکی از تلخ‌ترین شکست‌های شامگاه چهارشنبه را اینتر میلان ایتالیا در برابر ترابوزان‌اسپور ترکیه کسب کرد. نماینده‌ ترکیه که به دلیل رسوایی ورزشی فنرباغچه جایگزین این تیم در چمپیونزلیگ فصل جاری شده، حریف ایتالیایی خود را در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزای میلان با یک گل شکست داد.

میلیتو

در این روز هم‌چنین منچسترسیتی با مهمان خود ناپولی به تساوی یک بر یک رسید. مصاف خانگی آژاکس آمستردام و لیون بدون گل پایان یافت. منچستر یونایتد در خانه‌ بنفیکا یک بر یک مساوی کرد و رئال مادرید با تک‌گل دقیقه‌ ۵۳ دی‌ماریا از سد میزبان خود دینامو زاگرب گذشت. مارچلو، مدافع برزیلی رئال، در این دیدار با دو کارت زرد داور از زمین اخراج شد.

شامگاه چهارشنبه هم‌چنین بازل سوئیس با حساب دو بر یک از سد مهمان خود اوتِلول گالاتی رومانی گذشت و دیدار تیم‌های زسکا موسکو و لیل فرانسه در خانه‌ لیل با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

 

کد خبر 145776
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز